Mobile, header bidding, marketplace programmatique à travers la presse

22/02/2018
Netimperative : Nissan first to use YOC’s new programmatic mobile ad platform ; Adweek : Snapchat Is Opening Up Its Marketing Platform to All Ad-Tech Players and Agencies ; Exchange Wire : Why Blockchain Addresses Transparency Issues in Programmatic Advertising ; Business Wire : Pandora Delivers Premium Audio Marketplace for Programmatic Ad Buying ; MediaPost : Brands Should Consider A Hybrid Model When Rethinking Their Programmatic Capabilities.
 
22/02/2018

Cet article fait partie de la Newsletter du 22 février 2018

Baromètre La Place Média - Alliance Gravity/Orange - RTL/M6 Exchange - JW Player/SpotX - Etude programmatique/WFA/Dataxu - Etude display programmatique mobile/eMarketer - Smart/Google DBM - EdiPub/UDA/SRI - AdUx - Adotmob - Renault/Weborama - Nano Interactive - Sébastien Balestas/AdThink - Compellia - Revue de presse

À la une dans 100%Media

À lire aussi